Kariera | InConventus Group

Poznaj 5 powodów


dla których powinien znaleźć pracę w branży rolniczej

1

Polska jest tym dla rolnictwa, czym Dolina Krzemowa dla technologii


Nasz kraj jest światowym liderem w kilku dziedzinach rolnictwa: w produkcji i eksporcie owoców i warzyw, produktów mlecznych i mięsnych.


2

Wszystkie najciekawsze wydarzenia mają miejsce w sferze agrarnej


Innowacje Rolnictwo to branża, która jest równie ciekawa i można o niej mówić równie dużo, co o kryptowalutach. Każdego dnia pojawiają się innowacje, których nie oczekujesz od rolnictwa. Według Deloitte do 2030 roku światowa populacja wzrośnie do 9 miliardów ludzi, których rolnictwo będzie musiało wyżywić. W 2017 r. start-upy z branży AgriFood Tech otrzymały 10,1 mld USD inwestycji. To tyle co lightcoin - jedna z największych pod względem kapitalizacji, kryptowaluta. Walki polityczne i znajomość ekonomii Nie chcesz, by Twoje wypowiedzi o politykach i biznesmenach kończyły się na kilku prostych banałach? Agrobiznes daje świetną wymówkę, by udoskonalić umiejętności retoryczne. Gospodarka nieodłącznie wiąże się z wielkim biznesem, a co za tym idzie, wieloma głośnymi historiami: kto otrzymał dotacje i czy jest to sprawiedliwe, komu został zwrócony VAT, a komu nie, jak politycy będą wspierać rolnictwo i do czego to doprowadzi. W agrobiznesie wszystko jest przygotowane pod marketing Jest jasne narzędzie do angażowania odbiorców - wszystkich tych, którzy pracują w rolnictwie, aktywnie wykorzystują Facebooka lub Instagrama, aby podnieść świadomość marki czy komunikować się z klientami. Z rolnikami możesz współpracować w sieciach społecznościowych tak skutecznie, jak w przypadku każdej innej grupy odbiorców. Rynek rolny odnotowuje gwałtowny wzrost zainteresowania marketingiem, ale dla większości firm jest to wciąż nowość, dopiero zaczynają generować przepływ klientów za pośrednictwem kanałów cyfrowych, formować odbiorców za pomocą treści i uczyć się przyciągać uwagę. Możemy razem przecierać ten nowy szlak!

3

Polscy rolnicy są nadal mało efektywni


Wydajność w agrobiznesie jest mierzona liczbą wyprodukowanych dóbr, która może być uprawiana na określonym obszarze, na przykład liczba ton zboża na hektar ziemi.

Tak więc, chociaż Polska odnosi sukcesy w uprawie i eksporcie wielu upraw, efektywność agrobiznesu jest znacznie mniejsza niż w innych krajach. Dzieje się tak z wielu powodów, między innymi dlatego, że rolnicy mało efektywne zarządzają swoim gospodarstwem, które praktycznie nie wykorzystuje rozwiązań IT w celu zwiększenia wydajności produkcji, księgowości, kontroli i logistyki. Dlatego InConventus Group poświęca wiele wysiłku na edukację rolników, tworzenie treści na stronach, filmów szkoleniowych czy specjalistycznych wydarzeń. To tutaj możesz zyskać praktyczną wiedzę na temat złożonej działalności związanej z przyciąganiem klientów do B2B.


4

W rolnictwie jest kilkadziesiąt firm high-tech


Rozwijają zaawansowane technologicznie usługi i oprogramowanie, które zwiększają efektywność zarządzania przedsiębiorstwem, zwiększają wydajność produkcji i oszczędzają pieniądze. A na świecie dzieje się jeszcze więcej!. Naukowcy aktywnie rozwijają technologię laboratoryjnego wytwarzania sztucznego mięsa. Nie udało nam się znaleźć żadnej polskiej firmy, która byłaby zaangażowana w podobne przedsięwzięcia. Pracując w dziedzinie agrotechu nasz zespół zaczyna rozumieć IT i coraz bardziej się w niego zagłębiać. I to jest fajne!

5

Przemysł rolny zapewnia więc ogromne możliwości kariery zawodowej


Agrobiznes jest teraz tak odjechany jak blockchain. InConventus Group stawia na młodych i dynamicznych ludzi. Dokładnie tak samo, jak większość naszych partnerów pracujących w firmach AgriTech, gdzie większość pracowników ma mniej niż 30 lat. Młodzi ludzie, to ludzie o otwartych umysłach, nieskażeni stereotypami i myślący outside the box. Dlatego, jeśli chcesz zajmować się ciekawymi zadaniami marketingowymi i jesteś już znudzony rutyną bieżącej pracy czas pomyśleć o karierze w AgTech! Aplikuj do InConventus Group. Postawiliśmy sobie ambitne zadanie. Wykształcić tysiące rolników. InConventus Group jest kluczowym ogniwem w łańcuchu uzyskiwania aktualnej i niezbędnej wiedzy. Rolnicy aktywnie korzystają z Facebooka i komunikują się za pośrednictwem WhatsAppa. To właśnie przez te (i inne) kanały musimy dostarczać wiedzę, która pomoże rozwijać ich działalność.

 
ŚCIEŻKA KARIERY

w InConventus Group


4. Starszy specjalista

Duża ryba = Wielkie klienci

5. Kierownik działu

Kiedy dobrze radzisz sobie nie tylko z zakresem swoich obowiązków, ale także z ludźmi, możesz zarządzać grupą specjalistów i mieć duży wpływ na kształtowanie firmy

 
PROCEDURA REKRUTACJI

w InConventus Group


 
Prześlij swoje CV oraz napisz kilka słów o sobie, a także jaki obszar współpracy z nami byłby dla Ciebie interesujący.
1

Etap

Skontaktujemy się z Tobą, by umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Sprawdzimy Twoje kompetencje. Kluczowe jest dla nas Twoje podejście do pracy i motywacja.
2

Etap

Wybrane osoby zaprosimy na drugą rozmowę. Wtedy będziesz miał okazję porozmawiać z szefem działu do którego aplikujesz. Przygotuj się!

Decyzja

Po kilku dniach powiadomimy Cię o wyniku rekrutacji. Nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów

ZACZNIJMY OD TEGO CO DLA NAS WAŻNE:

po pierwsze ludzie – otwarci, uśmiechnięci, życzliwi, pomocni i warci poznania

po drugie rozwój – dostęp do najnowszych technologii i kontakt z klientem sprawiają, że nieustannie się uczymy

po trzecie różnorodność – w InConventus każdy dzień to nowa przygoda, każdy klient to nowa historia


Jeśli:

• kręcą cię zmiany i chcesz nauczyć się czegoś nowego

• masz głowę pełną pomysłów i jesteś otwarty na innowacje

• chcesz z nami zbudować zupełnie nową na rynku polskim kategorię usług

• szukasz miejsca gdzie będziesz się rozwijał i uczył

• szukasz pracy ze stałym, miesięcznym wynagrodzeniem a także z atrakcyjnym systemem bonusów uzależnionych od efektów Twojej pracy

• lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi

• posiadasz doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów biznesowych

• lubisz podejmować nowe wyzwania w zakresie komunikacji marketingowej i mierzyć ich efektywność

• potrafisz dzielić czas na różne zadania projektowe

• rozumjesz biznesowy kontekst podejmowanych działań

• lubisz samodzielność w realizacji powierzanych zadań


Szukamy osób, które:

• chcą i potrafią rozmawiać z Klientami przez telefon, czat, umieją dbać o relacje oraz dobre imię firmy i zespołu, w którym pracują

• z zaangażowaniem potrafią pomóc i rozwiązać problem Klienta

• są otwarte na innowacje i nie boją się nowych wyzwań


ZAKRES WSPÓŁPRACY BĘDZIE OBEJMOWAŁ:

• doradztwo w zakresie produktów firmy

• budowa i utrzymywanie dobrego wizerunku firmy

• dbanie o najwyższy poziom obsługi klientów

• zorientowanie na realizację celów

• obsługa istniejącej sieci klientów

• pozyskiwanie nowych klientów


Od naszych Pracowników oczekujemy:

• telefonicznej obsługi Klientów w miłej i przyjaznej atmosferze

• budowania długotrwałych relacji

• szukania rozwiązań najlepszych dla Klienta

• zaangażowania w rozwój własny i firmy

• otwartość i energię do działania

• zaangażowanie, samodzielność, inicjatywę

• wysokiej kultury osobistej i sumienności

• doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

• proaktywnego nastawienia i chęci poznawania nowych ludzi

• zdolność szybkiego uczenia się i zdobywania nowej wiedzy

• głowy pełnej pomysłów (to początek Twojej drogi zawodowej i to właśnie Ty możesz ją z nami rozpocząć)


CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

•. możliwość zdobycia nowego zawodu i ciekawego doświadczenia

• uczestnictwo w wyjazdach szkoleniowych

• dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy

• pracę w najbardziej dynamicznej branży

• współpracę z doświadczonym i ambitnym zespołem

• przyjazne środowisko pracy, otwartość pracodawcy na pomysły

• jednomiesięczny bezpłatny staż z możliwością przedłużenia na staż płatny w oparciu o umowę-zlecenie na termin próbny. Po ukończeniu terminu próbnego – możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

• dwustopniowy system wynagradzania

• możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie

• długofalową ścieżkę kariery

• dofinansowanie do sportu

• korzystną lokalizację w ścisłym centrum Krakowa oraz dobrą kawę

Rekruter (Praktyki)

Jeżeli masz już pierwsze doświadczenia w rekrutacji, chcesz związać z tym obszarem swoją karierę, jesteś osobą z inicjatywą i lubisz pracować z osobami, które dzielą się swoją wiedzą lub po prostu jesteś freelancerem to dołącz do naszego działu HR.


Proponujemy :

• Elastyczny czas pracy – pracujesz kiedy chcesz i ile chcesz

• Atrakcyjne wynagrodzenie za każdą osobę, która dzięki Tobie do nas dołączy

• Dużą swobodę działania – sam zarządzasz swoją pracą, dla nas liczą się efekty!

• Możliwość proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań 

• Partnerską atmosferę współpracy w młodym, sympatycznym zespole

• Jednomiesięczny bezpłatny staż. Po ukończeniu stażu – zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie albo B2B, wynagrodzenie prowizyjne za każdego pracownika


Zajmiesz się:

• Pozyskiwaniem kandydatów poprzez publikację ogłoszeń, aktywność na portalach społecznościowych oraz metodą direct search

• Selekcją aplikacji, prowadzeniem wywiadów telefonicznych z kandydatami, umawianiem spotkań

• Samodzielną realizacją projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska zgodnie z planem zatrudnienia 

• Redagowaniem oraz zamieszczaniem ogłoszeń 

• Aktywnym poszukiwaniem kandydatów 

• Raportowaniem statusów rekrutacji oraz oceną kandydatów 

• Zarządzaniem i administrowaniem bazą danych kandydatów 

• Udziałem w planowaniu działań rekrutacyjnych

• Weryfikacją kompetencji językowych i zawodowych kandydatów (według potrzeb)

• Aktywną rozbudową bazy kandydatów i podtrzymywaniem istniejących kontaktów


Na tym nam zależy:

• Minimum kilka miesięcy doświadczenie w rekrutacji

• Pomysłowość i inicjatywa – bardzo dużo od Ciebie zależy

• Chęć do nauki i wiążesz swoją przyszłość z rekrutacją

• Nastawienie na długotrwałą współpracę. 

Montażysta filmowy (Praktyki)
Poszukujemy osoby na stanowisko Montażysta filmowy, która wesprze nas w produkcji filmów.

• Dołącz do nas, jeśli jesteś w stanie zmontować materiał podobny do: Farm&Travel, FarmRadio

Jeszcze lepiej, jeśli masz doświadczenie nie tylko w samej produkcji materiałów multimedialnych, ale rozumiesz, po co robi się takie materiały – wiesz, jaki „content” jest angażujący.

• Nie musisz być ekspertem w tworzeniu materiałów wideo, ale nie ukrywamy, że preferujemy osoby, które mają doświadczenie w tym obszarze.

• Dysponowanie sprzętem do produkcji multimediów – opracowywanie rekomendacji dotyczących przyszłych zakupów sprzętu.

• Nasze biuro to zgrany zespół bardzo różnych ludzi, który lubi się na tyle, że pomimo wielu godzin spędzonych razem w pracy, nadal mamy ochotę spędzić razem czas po pracy. Jeśli jesteś otwarty, umiesz dogadać się z każdym, to na pewno będziesz pasować!


Zadania:

• wdrażanie strategii marketingowej poprzez tworzenie angażującego contentu wideo i audio, w szczególności:

• tworzenie materiałów wideo i audio na potrzebę promocji produktów;

• tworzenie materiałów wideo i audio na potrzeby content marketingu;

• tworzenie wideo relacji z różnego typu wydarzeń – szkoleń, konferencji itd;

• tworzenie materiałów wideo i audio na potrzeby e-learningu i dydaktyki.

• tworzenie i współtworzenie scenariuszy;


Organizacja planu;

• Współtworzenie procedur i procesów związanych z tworzeniem materiałów wideo;


Wymagania:

• Doświadczenie w produkcji materiałów multimedialnych;

• Znajomość narzędzi do produkcji multimediów – preferowany pakiet Adobe;

• Zorganizowanie i zaangażowanie w projekty, nastawienie na cel i skuteczność w działaniu;

• Podstawowa wiedza na temat video marketingu.


Oferujemy:

• Możliwość tworzenia materiałów multimedialnych dla jednej z najbardziej szybko rozwijających branż w całym świecie;

• Pracę w ciekawej, twórczej atmosferze, pełnej pomysłów i energii do realizowania w zespole.

• Trzymiesięczny bezpłatny staż z możliwością przedłużenia na staż płatny. Po ukończeniu stażu – zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie;

• Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia rozwijające kompetencje wymagane na stanowisku oraz dofinansowanie do studiów i szkoleń

• Możliwość elastycznego zaplanowania grafiku;

• Przyjazną atmosferę i pracę w młodym, zaangażowanym zespole.

Młodszy Specjalista ds. PR i Komunikacji (Praktyki)

Jeżeli masz już pierwsze doświadczenia w PR, chcesz związać z tym obszarem swoją karierę, jesteś osobą z inicjatywą i lubisz pracować z osobami, które dzielą się swoją wiedzą lub po prostu jesteś freelancerem to dołącz do naszego działu PR i Komunikacji.


Proponujemy :

• Sporą dawkę wiedzy o sprzedaży i marketingu

• Możliwość elastycznego łączenia studiów i zdobywania doświadczenia zawodowego

• Pracę w młodym, doświadczonym i ambitnym zespole w firmie, gdzie mamy otwartą, niekorporacyjną strukturę organizacji i stawiamy na relacje międzyludzkie

• Dużą swobodę działania – sam zarządzasz swoją pracą, dla nas liczą się efekty!

• Możliwość proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań

• Partnerską atmosferę współpracy w młodym, sympatycznym zespole

• Pracę w najbardziej dynamicznej branży

• Przyjazne środowisko pracy, otwartość pracodawcy na pomysły

• Jednomiesięczny bezpłatny staż z możliwością przedłużenia na staż płatny. Po ukończeniu stażu – zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie

• Długofalową ścieżkę kariery

• Korzystną lokalizację w ścisłym centrum Krakowa oraz dobrą kawę


ZAKRES WSPÓŁPRACY BĘDZIE OBEJMOWAŁ:

• czynny udział przy współtworzeniu strategii marketingowej produktów;

• realizacja strategii komunikacyjnej w zakresie PR,

• współpraca z mediami,

• podejmowanie działań w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania strony internetowej Grupy;

• przygotowywanie materiałów promujących Grupę,

• przygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych publikacji,

• budowanie i zarządzanie społecznościami skupionymi wokół marek Grupy,

• wsparcie działu marketingu w przygotowaniu pozostałych materiałów marketingowych,

• tworzenie kreatywnego kontentu i zarządzanie kanałami online (strona www oraz media społecznościowe),

• planowanie i wdrażanie kampanii wizerunkowych i promocyjnych za pomocą narzędzi online,

• aktywną współpracę z influencerami, blogosferą i youtuberami,

• monitorowanie wizerunku firmy,

• organizowanie spotkań z przedstawicielami mediów,

• opracowywanie i uaktualnianie treści zawartej na stronach internetowych firmy,

• wychodzenie z własną inicjatywą i odpowiadanie za akcje takie jak: udział w wydarzeniach, konkursach branżowych, organizacja własnych wydarzeń, szkoleń, akcje niestandardowe,

• działania PR na rynkach Wschodniej Europy (strategia, content marketing, działania w obrębie takich kanałów jak: LinkedIn, Grupy Dyskusyjne, portale branżowe, konferencje zagraniczne),


Na tym nam zależy:

• Minimum kilka miesięcy doświadczenie w PR

• Pomysłowość i inicjatywa – bardzo dużo od Ciebie zależy

Chęć do nauki i wiążesz swoją przyszłość z PR

Nastawienie na długotrwałą współpracę.